Vores værksted hjælper dig
Bring dit udstyr til vores værksted i Hirtshals, hvor én af vore teknikere grundigt tester det og derefter telefonisk vender tilbage til dig med et tilbud på en eventuel reparation. Vi tager intet testgebyr – hvilket betyder at du får udstyret tilbage uden beregning hvis tilbudet afslås. Vi har dog en “bagatel grænse” på 578kr. – hvis vi finder fejlen som der kan laves for dette beløb eller mindre, laver vi det uden at spørge dig.
Vores målsætning er, at 80% af de reparationer vi får ind skal være lavet indenfor 24 timer. Du kan derfor være sikker på at du ikke skal undvære din computer i lang tid. Når der er tale om en garantireparation, eller når der skal bruges specielle dele kan du komme ud for en længere ventetid. Men har du f. eks. en bærbar PC inde til reparation, låner du naturligvis en af os imens reparationen foregår.
Tidshorisonten kan dog variere i weekenden da vores teknikere holder fri.
Har du andet der driller, er du naturligvis velkommen til at kontakte vores teknikere, for at høre om de kan hjælpe dig. Husk vi kommer også ud til dig og laver opgaverne. Men det er naturligvis altid billigst for dig at du indleverer tingene, hvis du ikke bor i vores gratis afhentnings område.
Hvis der er problemer med et produkt der er købt ved os (garanti), skal produktet indleveres til os. Vi kan også kører ud efter produktet eller teste det hjemme ved dig, dog er dette på almindelig timesats samt kilometersats. Så det bedste vil være at indlevere det til vores værksted. Jvf. gældende lovgivning opbevarer vi højest dine data i 3 måneder. Indleverede produkter bør afhentes hurtigst muligt men opbevares ligeledes i højest 3 måneder – herefter bortskaffes det.
Dataflyt | 295,- |
Dataflyt + opsætning af mail | 442,- |
Opsætning af mail | 148,- |
Opsætning af mail + flytning af kontakter | Pris fra: 295,- |
Geninstallation af Windows eller macOS | 589,- |
Fjernelse af virus | 589,- |
Software installation | Pris fra: 148,- |
Montering af hardware | Pris fra: 148,- |
Rensning af hardware | Pris fra: 148,- |
Fysisk rens af computer | 295,- |
Data recovery | Pris fra: 295,- |
Fjernsupport | Pris fra: 295,- |
Rensning af printer og evt. skift af blæk | Pris fra: 295,- |
Printer opsætning via USB | 148,- |
Fejlsøgning uden garanti | 0,- |
Fejlsøgning med garanti hos anden butik | Normal timesats |
Udekørsel | Timesats + 4 kr. pr. km. |
Vi tjekker din PC gratis
Der er ingen grund til at arbejde med en computer som ikke kører som den burde.
Lad os låne din pc i 24 timer, så tjekker vi den igennem for fejl og giver dig et tilbud på hvad det koster at få den til at køre optimalt.
Accepterer du dette tilbud, bliver maskinen lavet inden for de efterfølgende 24 timer og du kan glæde dig over at arbejde med en maskine der bare virker. Accepterer du ikke tilbuddet, koster vores tjek dig ikke noget. Kan du ikke undvære din PC mens vi tjekker den, låner du gratis en bærbar af os.
For god ordens skyld skal vi sige at vi arbejder med en bagatel grænse på 578 kr. – kan problemet løses for dette beløb eller mindre, fixer vi problemet uden at spørge dig – Samt hvis dit produkt er omfattet af garanti ved anden forhandler, fejlsøger vi det på almindelig timepris.
Vi garanterer at 80% af de ting vi får ind til reparation, er fixet inden for 24 timer efter du har givet tilsagn om at vi kan lave det!
Bagatel grænsen
- Opdatering af driver og software
- Fysisk rensning
- Opsætning af mail
- Mindre fejlrettelser
- Udskiftning af kabler
Data recovery - vi genskaber dine data
Vi kan redde data fra
- Stationære computere (også Apple)
- Bærbare computere (også Apple)
- Linux
- Eksterne harddiske
- Smartphones og tablets
- USB-drev
- SD-kort til kamera eller telefoner
- Kontakt os for andre digitale medier
Giv din PC nyt liv - lad os opgradere den for dig
Den nemme måde
Den bedste måde
Din harddisk udskiftes med en SSD og Windows installeres igen. Din maskine opdateres med de nyeste drivers – dog skal software installeres på ny.
Epson Service Center - vi hjælper med din printer
Epson afviser følgende
- Eksternt forårsaget skade
- Selvskadet forsøg på reparation
- Uoriginale delle eller forbrugsstoffer
- Ændringer foretaget på produktet
- Ændringer i leveret software