Vores værksted hjælper dig

Bring dit udstyr til vores værksted i Hirtshals, hvor én af vore teknikere grundigt tester det og derefter telefonisk vender tilbage til dig med et tilbud på en eventuel reparation. Vi tager intet testgebyr – hvilket betyder at du får udstyret tilbage uden beregning hvis tilbudet afslås. Vi har dog en “bagatel grænse” på 578kr. – hvis vi finder fejlen som der kan laves for dette beløb eller mindre, laver vi det uden at spørge dig.

Vores målsætning er, at 80% af de reparationer vi får ind skal være lavet indenfor 24 timer. Du kan derfor være sikker på at du ikke skal undvære din computer i lang tid. Når der er tale om en garantireparation, eller når der skal bruges specielle dele kan du komme ud for en længere ventetid. Men har du f. eks. en bærbar PC inde til reparation, låner du naturligvis en af os imens reparationen foregår.
Tidshorisonten kan dog variere i weekenden da vores teknikere holder fri.

Har du andet der driller, er du naturligvis velkommen til at kontakte vores teknikere, for at høre om de kan hjælpe dig. Husk vi kommer også ud til dig og laver opgaverne. Men det er naturligvis altid billigst for dig at du indleverer tingene, hvis du ikke bor i vores gratis afhentnings område.

Hvis der er problemer med et produkt der er købt ved os (garanti), skal produktet indleveres til os. Vi kan også kører ud efter produktet eller teste det hjemme ved dig, dog er dette på almindelig timesats samt kilometersats. Så det bedste vil være at indlevere det til vores værksted. Jvf. gældende lovgivning opbevarer vi højest dine data i 3 måneder. Indleverede produkter bør afhentes hurtigst muligt men opbevares ligeledes i højest 3 måneder – herefter bortskaffes det.

Dataflyt 289,-
Dataflyt + opsætning af mail 434,-
Opsætning af mail 145,-
Opsætning af mail + flytning af kontakter Pris fra: 290,-
Geninstallation af Windows eller macOS 578,-
Fjernelse af virus 578,-
Software installation Pris fra: 145,-
Montering af hardware Pris fra: 145,-
Rensning af hardware Pris fra: 145,-
Fysisk rens af computer 289,-
Data recovery Pris fra: 289,-
Fjernsupport Pris fra: 289,-
Rensning af printer og evt. skift af blæk Pris fra: 289,-
Printer opsætning via USB 145,-
Fejlsøgning uden garanti 0,-
Fejlsøgning med garanti hos anden butik Normal timesats
Udekørsel Timesats + 4 kr. pr. km.

Vi tjekker din PC gratis

Der er ingen grund til at arbejde med en computer som ikke kører som den burde.

Lad os låne din pc i 24 timer, så tjekker vi den igennem for fejl og giver dig et tilbud på hvad det koster at få den til at køre optimalt.
Accepterer du dette tilbud, bliver maskinen lavet inden for de efterfølgende 24 timer og du kan glæde dig over at arbejde med en maskine der bare virker. Accepterer du ikke tilbuddet, koster vores tjek dig ikke noget. Kan du ikke undvære din PC mens vi tjekker den, låner du gratis en bærbar af os.

For god ordens skyld skal vi sige at vi arbejder med en bagatel grænse på 578 kr. – kan problemet løses for dette beløb eller mindre, fixer vi problemet uden at spørge dig – Samt hvis dit produkt er omfattet af garanti ved anden forhandler, fejlsøger vi det på almindelig timepris.

Vi garanterer at 80% af de ting vi får ind til reparation, er fixet inden for 24 timer efter du har givet tilsagn om at vi kan lave det!

Bagatel grænsen

Data recovery - vi genskaber dine data

I dag udgør pc’en i høj grad vores elektroniske hukommelse. Vi gemmer ofte bryllupsbilleder, ferieminder, studieopgaver eller andet vigtigt derpå. Men hvad gør du hvis computeren engang takker af? Hvad nu hvis computeren bliver angrebet af virus? Eller hvis du selv kommer til at slette noget ved en fejl? Og det tilmed bliver slettet fra papirkurven?Svaret er: Vi kan som hovedregel genskabe det mistede. Processen kaldes data recovery.Vi har selv i virksomheden stor ekspertise i at redde data ved f.eks harddisk nedbrud. Nogle gange kan processen dog være så kompliceret at der er behov for ekstern bistand og vi har i Høj Data allieret os med en specialist på området, Recoverit.Billeder, dokumenter, filer er alt sammen data, vi kan genskabe foruden reparation af pc’er tilbyder vi derfor også at genskabe mistet data. Recoverit er førende data recovery specialist, og gennem vores samarbejde sikrer vi dig de bedste muligheder for succesfuld genskabelse af alt fra familiebilleder til virksomhedskritiske dokumenter. Det er imidlertid ikke kun på pc’en at mistet data kan gendannes.

Vi kan redde data fra

Giv din PC nyt liv - lad os opgradere den for dig

Er din PC ved at tabe vejret når du afprøver nye spil og programmer?Vil det ikke rigtig fungere som det skal, ja så kontakt os. Vi tager en snak om hvor meget det kommer til at koste dig før din PC igen kan følge med. Ofte er en opgradering af maskinen en langt billigere løsning end at købe nyt. Det kan gøres på 2 måder. Du vil med en opgradering kunne forlænge din maskinens levetid med 2 – 3 år. En opgradering koster ofte kun 30 – 40% af prisen på en ny PC, så det er mange gange den billigste måde at få et system, der opfylder nutidens krav til en PC. Er din maskine en bærbar er der ikke de store muligheder for opgradering. Men en udskiftning af harddisken til en SSD disk, vil gøre underværker. Alt efter hvor stor en disk du ønsker, er prisen naturligvis forskellig. Kontakt os derfor for konkret pris. Skal vi flytte dine gamle data med (den bedste måde) Såsom dokumenter, billeder videoer – pålægges der et tillæg på 289 kr.

Den nemme måde

Vi kloner alt indhold af din gamle disk over på din nye ssd. Vi installere de nyeste drivere og alt er 100% ligesom før. Ulempen er at nogle af de software fejl der evt. har været der, følger med over på din nye disk.

Den bedste måde

Din harddisk udskiftes med en SSD og Windows installeres igen. Din maskine opdateres med de nyeste drivers – dog skal software installeres på ny.

Epson Service Center - vi hjælper med din printer

Epson Express Center er dit service værksted, når du har problemer med din printer. Uanset hvor du har købt din Epson printer kan vi reparere den gratis, hvis der stadig er garanti på den. Ofte kan vi foretage reparationen samme dag som du indleverer den og ellers vil den typisk være repareret indenfor en uge. Husk at medbringe din kvittering hvis produktet er omfattet af garanti.Er produktet ikke længere omfattet af garanti kan vi naturligvis stadig reparere dit produkt på vores værksted. Vi har naturligvis også et stort lager af tilbehør til din printer i form af blæk og papir.Hvis dit Epson produkt under garantiperioden ophører med at fungere, som det skal, vil vi levere de serviceydelser, som skal til for at få det til at fungere. De serviceydelser, du modtager, vil være dem, der leveres som standard af Epson.Vi vil normalt først yde support og rådgive for at hjælpe med at afhjælpe fejlen eller for at bestemme fejlens art. Hvis vi anser, at dit produkt har brug for at blive repareret, vil vi bede dig om at indlevere den til reparation eller erstatte dit produkt med en kvalitetssikret, istandsat enhed.Når du indlevere din epson printer, bedes du have din købskvittering med dig.Du skal ikke fjerne blæk eller tonerpatroner.

Epson afviser følgende

FJERNSUPPORT
Facebook Pagelike Widget