REPARATION
Bring dit udstyr til vores værksted i Hirtshals, hvor én af vore 4 teknikere grundigt tester det og derefter telefonisk vender tilbage til dig med et tilbud på en eventuel reparation. Vi tager intet testgebyr – hvilket betyder at du får udstyret tilbage uden beregning hvis tilbudet afslås.
Vi har dog en “bagatel grænse” på 568kr. – hvis vi finder fejlen som der kan laves for dette beløb eller mindre, laver vi det uden at spørge dig.
Vores målsætning er, at 80% af de reparationer vi får ind skal være lavet indenfor 24 timer. Du kan derfor være sikker på at du ikke skal undvære din computer i lang tid. Når der er tale om en garantireparation, eller når der skal bruges specielle dele kan du komme ud for en længere ventetid. Men har du f. eks. en bærbar PC inde til reparation, låner du naturligvis en af os imens reparationen foregår.
Tidshorisonten kan dog variere i weekenden da vore teknikere arbejder 2 ud af 5 Lørdage og holder fri Søndag. Har du andet der driller, er du naturligvis velkommen til at kontakte vores teknikere, for at høre om de kan hjælpe dig. Husk vi kommer også ud til dig og laver opgaverne. Men det er naturligvis altid billigst for dig at du indleverer tingene, hvis du ikke bor i vores gratis afhentnings område.
Hvis der er problemer med et produkt der er købt ved os (garanti), skal produktet indleveres til os. Vi kan også kører ud efter produktet eller teste det hjemme ved dig, dog er dette på almindelig timesats samt kilometersats. Så det bedste vil være at indlevere det til vores værksted. Jvf. gældende lovgivning opbevarer vi højest dine data i 3 måneder. Indleverede produkter bør afhentes hurtigst muligt men opbevares ligeledes i højest 3 måneder – herefter bortskaffes det.